Udlej din feriebolig gennem habitat.dk og tjen op til 60.000 kr. skattefrit.


habitat.dk specialiserer sig i serviceret udlejning af sommerhuse og ferieboliger. Vi har flere års erfaring indenfor håndtering af alt fra rengøring, gæstekommunikation, indtægtsstyring og udlejning af din feriebolig.


Kontakt os for en uforpligtende samtale
 

Vi sørger for at sælge din bolig til den bedste markedspris


Vi varetager al markedsføring og salg af din bolig. Mere eksponering og markedsrelevante priser betyder mere belægning. Vi er synlige på de største rejseportaler, hvor de fleste gæster booker rejser igennem. Vi lægger også kræfter i at eksponere vores egen booking engine. Direkte reservationer betyder kommissions-fri indtjening til dig.
Vi fastlægger og justerer den bedste pris baseret på markedsbehovet. Jo bedre vi er til vores arbejde, jo mere tjener vores samarbejde hinanden.
Vi sætter meget fokus på blackout dates, hvor vi kan kan nå helt op på 50% fortjeneste oveni normale sæsonpriser. Det synes vi er sjovt.

 
 

Så enkelt er det

 

Samarbejde

Vi udformer i fællesskab en samarbejdsaftale, som begge parter godkender før samarbejdet påbegyndes.

Onboarding og salg

Vi eksponerer din bolig på vores salgskanaler og prissætter efter den bedste markedspris.

Ophold

Vi sørger for den løbende dialog med gæster før, under og efter endt ophold. Du kontaktes aldrig af gæster.

Indtjening

Du modtager alle udbetalinger, og vi sender en månedlig opgørelse med faktura på vores omkostninger.

Spørgsmål og svar

1Hvad er min bindingsperiode?
Bindingsperioden er fleksibel, dog minimum 3 måneder.
2Hvordan må jeg bruge mit feriehjem, når jeg udlejer?
Du må bruge feriehjemmet som du ønsker dog på bekostning af din egen indtjening, og hvis der er ledighed. Du skal sørge for at informere os, så vi ikke sælger ud i perioden.
3Hvordan bliver min bolig rengjort?
Vi samarbejder med rengøringsvirksomheder, der er lokale og kender dit område
4Hvad sker der, hvis gæster mister nøglen
Dette vil ikke ske. Vi arbejder med elektroniske kodelåse, det nemt og enkelt tillader gæster at checke ind og ud af ejendommen. Ingen mistede nøgler.
5Hvordan afregnes forbruget i hjemmet?
Du betaler selv for gæsternes forbrug af vand, varme, el osv.
6Hvordan er mit hjem sikret?
Gæster tilkøber forsikringer, gæster screenes på forhånd, vi har strikse husregler, vi opkræver aggressivt for overtrædelser.
7Hvordan sikres det, at der er nok belægning i min feriebolig?
Vi er synlige på alle store OTA’er, og prisjusterer efter markedsbehovet.
8Hvordan sikres det, at jeg får den optimale indtjening?
Vores administrationsgebyr stiger i takt med at vi sælger for en bedre pris. Det er vores motivation. Derudover prisjusterer vi ift. Markedsbehovet og kapitaliserer på blackout dates til til tider kan indhente 50% oveni fuldprisen.
9Hvad står jeg tilbage med efter alle udgifter?
Bruttoindtjening, - cleaning fee, - OTA gebyr, - habitat.dk administrationsgebyr = Nettoindtjening.
10Hvordan ved jeg, at det er en god forretning for mig?
Vi laver løbende rapporteringer så du kan se din ejendoms sundhed. Derudover får du selv et login til vores channel manager.

Lad os tage en uforpligtende samtale om din feriebolig