1Hvad er min bindingsperiode?
Bindingsperioden er fleksibel, dog minimum 3 måneder.
2Hvordan må jeg bruge mit feriehjem, når jeg udlejer?
Du må bruge feriehjemmet som du ønsker dog på bekostning af din egen indtjening, og hvis der er ledighed. Du skal sørge for at informere os, så vi ikke sælger ud i perioden.
3Hvordan bliver min bolig rengjort?
Vi samarbejder med rengøringsvirksomheder, der er lokale og kender dit område
4Hvad sker der, hvis gæster mister nøglen
Dette vil ikke ske. Vi arbejder med elektroniske kodelåse, det nemt og enkelt tillader gæster at checke ind og ud af ejendommen. Ingen mistede nøgler.
5Hvordan afregnes forbruget i hjemmet?
Du betaler selv for gæsternes forbrug af vand, varme, el osv.
6Hvordan er mit hjem sikret?
Gæster tilkøber forsikringer, gæster screenes på forhånd, vi har strikse husregler, vi opkræver aggressivt for overtrædelser.
7Hvordan sikres det, at der er nok belægning i min feriebolig?
Vi er synlige på alle store OTA’er, og prisjusterer efter markedsbehovet.
8Hvordan sikres det, at jeg får den optimale indtjening?
Vores administrationsgebyr stiger i takt med at vi sælger for en bedre pris. Det er vores motivation. Derudover prisjusterer vi ift. Markedsbehovet og kapitaliserer på blackout dates til til tider kan indhente 50% oveni fuldprisen.
9Hvad står jeg tilbage med efter alle udgifter?
Bruttoindtjening, - cleaning fee, - OTA gebyr, - habitat.dk administrationsgebyr = Nettoindtjening.
10Hvordan ved jeg, at det er en god forretning for mig?
Vi laver løbende rapporteringer så du kan se din ejendoms sundhed. Derudover får du selv et login til vores channel manager.